IT'S FINALLY HERE - FALL!

 

Zdroj: Pinterest

Tak jsme se konečně dočkali. Podzim je oficiálně tady a co si budeme počasí tomu posledních pár dnů i dost odpovídá. Já si ho užívám se vším všudy a když říkám se vším, tak bohužel i s chřipkou. Doufám, že už mám tedy na zbytek podzimu vybráno. :) Navíc v práci toho teď je nějak hodně, takže nejsem úplně happy, že ležím doma. Naštěstí je dneska možné spoustu věcí vyřešit on-line takže toho od včera tak trošku využívám. Nicméně 20 hodin ze dne stále trávím pod peřinou.

Ale abych si dneska jen nestěžovala... podzimní měsíce jsou prostě úžasné a kdo mě sleduje na Instagramu tak ví, že s dýněmi straším už od konce srpna. My už máme za sebou první dýňovou polévku, první skořicové šneky a pár jablečných závinů. Večery často trávíme u svíčky, teplého čaje a Netflixu a Disney nebo (já) knížky... a že jich pár hygge mám na toto období nachystáno. A hned jak to situace dovolí vyrazím na dýňové latté do Strabucksu. Doma jsem sice pumpkin spice sirup zkouška a docela se i povedl, ale nemá to úplně tu správnou atmosféru - ha, snad mi rozumíte. :) Samozřejmě toho podzim přinese spoustu (ne jen PSL :D), na to si ale budeme muset ještě všichni počkat. 

Doufám, že se máte fajn, úspěšně bojujete proti nachlazení a užíváte si první podzimní dny! Dejte mi vědět, které roční období máte nejraději a třeba také to, na co se v následujících měsících těšíte nejvíce.

 




Comments

  1. Já podzim moc ráda nemám. Jsem spíše letní typ :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já kdysi byla taky, ale teď podzim prostě miluju, ten klid, ticho, teplý čaj a na oknech kapky deště.

      Delete
  2. Já to mám s podzimem úplně stejně. A přeju brzké uzdravení.

    ReplyDelete
  3. Děkuji, už je to celkem v pohodě. :)

    ReplyDelete
  4. Tak jsme se pokochali, nasbírali pár hub, a už by mohlo zase začínat jaro! :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale... ještě nás čeká vyřezávání dýní! :D A vánoční čas.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts