AUTUMN POPPY PIE WITH APPLE



Během podzimu mám často náladu na pečení, a tak není výjimkou že párkrát do měsíce upeču nějaký koláč. V tomto období máme rádi všechno, co voní skořicí, jablky nebo ořechy a od loňského roku se k této trojici přidal i mák. A protože mezi naše podzimně-zimní oblíbence patří makovec se švestkami, které jsem ale neměla, nahradila jsem je jablky a světe div se... mňam!


A teď už k ingrediencím:
2 hrnky pohankové mouky
3/4 kokosového cukru (pokud máte rádi sladší koláče, tak klidně dejte i celý hrnek)
1 hrnek máku
1/2 sáčku prášku do pečiva
citronová šťáva z 1/2 citronu
1 lžíce citronové kůry
2 nastrouhaná jablíčka + 1/2 jablíčka na posypání
1,5 hrnku mandlového mléka 
1 vejce

Vše smícháme, nalejeme do vymazané pečící formy (vymazala jsem ji kokosovým olejem) a posypeme nakrájenými jablíčky. Koláč jsem pekla na 180 stupňů 30 minut a potom cca 5 minut na 160 stupňů. 

Dobrou chuť.

Comments

Post a Comment

Popular Posts