EIGHT PICS FROM CLOUDY TODAY

Pěkný večer. ♥ Původně jsem myslela, že pro vás dnes zveřejním článek na téma "co jsem dnes jedla". Je to vlastně asi jeden z mých nejoblíbenější formátů, který sleduji, ale nakonec jsem jen dojídala zbytky, takže snad někdy příště. :) Zajímal by vás takový článek?  

U nás je dneska takové to pěkné podzimní počasí - 20 stupňů, mírný větřík a občas sluníčko - no na podzim se už fakt těším (jen mě teď prosím neukamenujte :)). Během dopoledne jsem nedělala nic tak extra zajímavého. Vstávala jsem klasiky v 5:30, dala si vodu citronem, kopřivový čaj a hned po snídaní jsem se vrhla na úklid. Nevím, jak to máte vy, ale mi stačí pár uklízecích videí na Youtube a jde mi to raz dva. Někdy se dokonce ani nedodívám, protože prostě musím jít taky uklízet :D! Po úklidu se za mnou stavila Gabka na rychlé kafe, kde jsme si domluvily odpolední program. Na oběd jsem dojedla zeleninové rizoto ze včera a jen tak se válela a dívala sen a nějaké staré díly Ordinace v růžové zahradě (už asi začínám být senilní, no, věk na to pomalu mám - haha!).

Odpoledne jsme tedy vyrazily na nějaké pochůzky, kde jsem si zase dokázala, že pořád neznám všechny dopravní předpisy :D. A nakonec si středeční večer zpříjemnily pizzou a dobrý vínem! Teď už jsem doma, v pyžamu a možná Patrika přemluvím nějaký film. Zbývají mi poslední čtyři poslední dny dovolené, tak si je musím pořádně užít. 

Zítra nás čeká poměrně perný, ale hodně zajímavý den, zkusím vás vzít alespoň díky foťáku s sebou! Máte se na co těšit. Mějte se krásně a nezapomeňte mě sledovat třeba na Instagramu :). 

A jaký dne jste měli vy?












Comments

  1. Jen ne fotky jídla, prosím. :-D
    Cos vyvedla, že mluvíš o předpisech? Přiznej se! :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Jídlo je nedílná část mého života, dnes dělám tvojeho favorita - zapečené brambory!
      Nevyvedla jsem nic moc :D, divila jsem se, že mi auto v zóně přednosti zprava, dává přednost zprava - haha!

      Delete

Post a Comment

Popular Posts