MY FIVE FAVOURITE PLACES - FOOD AND COFFEE

Ahoj. Dnes jsem si pro vás připravila článek na téma, které souvisí s jídlem. Nejde sice o žádný recept, které jsou asi ze všech článků nejsledovanější, ale představím vám místa, kam se ráda vracím. Ano, jde o mé oblíbené podniky! Pod jednotlivými názvy najdete odkaz na webovou stránku dané restaurace či kavárny. :)




1. Kavárna Carpe Diem 
Domácí kavárna, kterou jsem si opravdu zamilovala. Kávu mají opravdu skvělou a  je to snad jediná kavárna v okolí, která nabízí cappuccino s rostlinným mlékem - to víte, maloměsto :), čímž získali další body. Kromě toho všechny dortíky, lívance, toasty, saláty... jsou dělány z kvalitních surovin a veškeré jídlo je vždy čerstvé a připravené přímo na míru. :) A kromě toho, že veškeré dobroty skvěle chutnají, tak i krásně vypadají! Takže pojedete-li někdy kolem, určitě se zastavte.

2. Black Kale
Na tuto restauraci jsem narazila úplně náhodou, když jsem ještě na vysoké škole navštěvovala naši nově vybudovanou menzu.  Jedná se o veganskou restauraci, ze které ale odcházíte s plným břichem. Měla jsem tu čest vyzkoušet jejich raw pizzu, kung pao s tofu, cuketové špagety, poke bowl, ale nejvíce si mě získal špenátový burger!  Mňam! A velké plus teď v létě - mají zmrzlinu Rawito! Kdo zkusil, chápe. :)

3. Vegg Go
Poprvé jsem jídlo od Vegg Go ochutnala úplnou náhodou. Jela jsem ze školení, venku sněžilo a byla příšerná zima, a tak jsem se rozhodla strávit dvě hodiny čekání na vlak v nákupním centru. A protože se mi nechtělo proplétat mezi šílejícími davy v obchodech jako Zara, Mango, H&M...byly dva týdny před Štědrým dnem, rozhodla jsem se jít se najíst. Na UGO, kde chodím nejčastěji, jsem neměla chuť a zelený nápis Vegg Go mě zaujal. A bylo to správné rozhodnutí. Dala jsem si bulgur se zeleninou a humusem, kafe a čokoládovou cookie. V nabídce mají ale mnoho jiného, třeba veganské burgery, arašídové košíčky ♥ a další...

4. UGO 
UGO je prostě klasika. Je to jedna z prvních zdravějších restaurací, kterou jsem navštívila a prostě jsem si ji zamilovala. Nebudu vám nic nalhávat, nejraději mám jejich polévky. V poslední době poměrně dost rozšířili svou nabídku. Takže v současné době si nejčastěji dávám bramborové noky s bazalkovým pestem. Ale třeba i taková tortilla stojí za hřích. A jejich smootie a šťávy jsou skvělou svačinkou, když prostě nestíháte. Má nejoblíbenější je kombinace špenátu, jablka, manga, banánu, máty... No asi všeho! :)

5. Secret of Raw
Tady asi název hovoří za vše. Veškeré dobroty, které mají v nabídce jsou raw. Pokud jste fanouškem tohoto typu stravy, nebo jen chcete zkusit něco nového a nechcete být zklamání, navštivte tuto cukrárnu/kavárnu.







Navštívili jste už některý z podniků? 
Jaké místo máte nejraději vy? 

P.S. Včera vyšel článek na téma, jak vám může zákon přitažlivosti změnit život. Najdete ho tady!

Comments

  1. Podle názvu znám jen UGO, ale ani v tom jsem nebyla. Mám nejradši klasické restaurace, kde si můžu vybrat na co mám zrovna chuť, ať už je to maso nebo salát. :)
    A co se týká kaváren, mám ráda kavárny, kde nabízí rostlinou variantu nebo bezlaktózové mléko a u nás je jedna kavárna, kde mají bezlaktózové mléko a jedna kavárna, která slouží zároveň jako prodejna zdravého jídla a kde mají sojové, kokosové i mandlové mléko. A když to kavárna nenabízí tak espresso to jistí. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já na ty klasiky právě moc nejsem. Snažím se minimalizovat konzumaci masa, takže stejně když jdeme do nějaké “klasické” restaurace, tak sáhnu vždy po tom stejném - špagety alio olio jsou moje ❤️ záležitost! Je fajn, že dnes už je tolik možností a můžeme se rozhodnout samo, co do těla pošleme :).

      Delete
  2. Nedávno som pár ulíc od nás našla nádhernú malú kaviareň; a už nechodím nikde inde :D Všetky reštaurácie a kaviarne vyzerajú zaujímavo, ale posledná ma zaujala asi najviac – znie to super! ❤
    SIMPLY BERENICA // Facebook Page // READ ABOUT "DAILY SELF CARE"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já mám taky vždycky nějaký čas jednu oblíbenou a je pro mě dost nepohodlné jít někam jinam! A jsem ten typ, který nerad vystupuje ze své komfortní zóny :D. Ono navíc v místě, kde bydlím taky není moc výběr, pokud nechceš řádovou restauraci s desítkou za dvacku. :D

      Delete
  3. Zmíněné podniky neznám, jen jednou jsem byla v UGU. Chuťově dobré, ale za dost peněz mi přišlo dost málo muziky. Jinak doporučuji v Praze restauraci Mlsná kavka (vegetariánská, veganská), kam jsme omylem zabloudily s kamarádkou - stálo to za to, mají výborná vína a jídlo bezkonkurenční! A také kavárnu Ad Astra - skvělá káva, dezerty, člověk si tam dá i oběd nebo večeři, zahraje si hry nebo si počte. Navíc udělá dobrý skutek, kavárna slouží jako tréninková pro osoby s handicapem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak já jsem v UGOvi spokojená. Je fakt, že když si chceš dát polévku i nějaké "hlavní" jídlo, tak se často dostaneš nad cenu menu třeba v restauraci. Děkuji tip, Prahu máme sice z ruky, ale poměrně často tak jezdíme! O kavárně Ad Astra jsem už taky slyšela! Je to super projekt.

      Delete
  4. Prešla som stránkami jednotlivých podnikov a musím povedať, že sú naozaj veľmi krásne a sála z nich príjemná atmosféra. :) Kto vie, možno ich pár navštívim. Ďakujem za tipy! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to jsem ráda, že se líbí. Doufám, že když se do nějaké vydáš, tak budeš spokojená. :)

      Delete
  5. Ja som nebola ešte ani na jednom, keďže som zo slovenska a do česka nechodím, zatiaľ ale snáď tam raz pôjdem a rada navštívim tieto kaviarničky :)

    AKO SI NÁJSŤ SVOJ ŠTÝL?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já taky nikdy na Slovensku nebyla...a to se tam už nějakou dobu chystám, ale pořád to nějak nevychází. V listopadu ale jedu na wellness do Trenčinských Teplic, tak konečně si Slovensko odškrtnu z "travel listu" :). Lidé mají tendenci často navštěvovat vzdálená místa a toho, co mají přímo před nosem si vůbec nevšímají - smutné! Tak přeju, ať se do ČR taky brzo podíváš! :)

      Delete
  6. Jen malý tip na začátek, když jsem psala své jméno a url adresu blogu, tak jsem nic neviděla, protože máš nastavené světlounké písmo u přihlašovacích formulářů. :-) Z Tvých recenzovaných oblíbených podniků znám jen UGO, kde jsem byla a Carpe Diem z doslechu. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky za upozornění, hned to jdu napravit! CD je ♥ záležitost, takže určitě doporučuji všemi dvaceti !:)

      Delete
  7. Do restaurací ani kaváren nechodím - možná tak jednou za uherský rok nebo když jdu na pokec s kamarádkou - ale spíš se je snažím pohostit doma. :-) Ale UGO mám ráda, chodím tam na drinky. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to je fajn, u mě to je spíš otázka toho, jak se mi chce. :D Navíc náš pes je úplný magor, když je u nás nějaká návštěva, takže pokud si chceme opravdu popovídat, je třeba vyrazit někam ven :D. Ale domov má své kouzlo! UGO drinky jsou skvělé!

      Delete
  8. Cappucino s rostlinným mlékem mají i v Logru!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji za tip, v Logru jsem byla jen jednou a vyhrál teda Aperol :).

      Delete

Post a Comment

Popular Posts