HAPPY BIRTHDAY TO MY LOVE

Pěkný večer. Tak si tady tak sedím a dívám se s Patrikem na UEFU. Budu upřímná, není to úplně můj šálek kávy (haha), tak jsem se rozhodla, že vydám článek ještě dnes.

Dnešní den byl ve znamení oslavy, a to Patrikových narozenin. Začali jsme už opravdu brzy (6:30!!!), kdy měl už po návratu z venčení nachystaný dort se svíčkami a balónky. :) Dort pekla moje kamarádka Nikča, která je úplně skvělá a nechápu, jak toto dílo vytvořila. No, posuďte sami. 



Potom jsem nám udělala snídani, u které došlo na předávání dárků. Patrik, když nehraje teda na PS 4, tak sebere raketu a jde se vyřádit s kamarády na kurt, takže mu tento dárek přišel vhod. A logicky má rád Spidermana a Arsenal. :)




A Chewie na vše dohlížel!


Na oběd jsem udělala jedno z jeho nejoblíbenějších jídel, a to kuřecí plátek se sýrem a broskví a k tomu bramborovou kaši. Nejsem sice zrovna fanoušek masitých jídel, ale opravdu jsem byla líná řešit nějakou moji vege verzi, takže jsem si asi po x letech dala 50 g kuřecího steaku. 



Po obědě jsme se vydali do kina na Toy Story 4. Fuuu, bylo náročné zařídit, aby Patrik lístky nekoupil, protože na film se moc těšil. Nicméně moje znechucení, že film opravdu vidět nechci, zafungovalo a překvapení se povedlo. A aby se nám lépe koukalo, dali jsme si "malou" svačinku (miluju nachoz!). 





Doma nás ještě čekala jedna návštěva, takže jsme si dali kafe, dort a nějaké sýrové jednohubky. Teď už se půjdu jen vykoupat a budu čekat až zápas Liverpool vs Chelsea skončí, abychom mohli jít spát. Doufám, že jste si dnešní den užili. Zítra už snad konečně vydám článek, který plánuji od neděle, a to na téma sebelásky.
Mějte se hezky! 

Comments

  1. Tak to jste oslavili narozeniny skvěle, sen každého muže :) Ten dort je naprosto perfektní :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, vypadá to, že si den užil :). Z dortu jsem taky nadšená, prostě kouzelné ruce. :D

      Delete
  2. Jee to je od tebe tak hezký:))

    ReplyDelete
  3. Mně bylo hned jasné, pro koho bude ten dort se Spidermanem a tak vysokým číslem, když jsem ho u Niki viděla. :-D Ale Paťasovi všechno nejlepší. Oslavu jsi mu přichystala skvělou, musel být spokojený. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc děkujeme! Jo, oba jsme si den užili, tak zase za rok :D. Spider byl jasná volba. Ještě jsem zvažovala PS 4, tak třeba příště...

      Delete
  4. Udělala jsi moc pěkný den tvému příteli, už se těším až jednou udělám i já takový den pro toho mého, zatím slavení narozenin máme hlavně v rámci svých rodin, protože spolu nebydlíme. :)

    Somethingbykate

    ReplyDelete
    Replies
    1. Měl! A z toho jsem měla zase radost já. :)

      Delete
  5. Krásné dárečky. I dort vypadá skvěle! Určitě měl přítel radost. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky, z dortu jsem taky měla obrovskou radost! :)

      Delete
  6. Ten dort je boží! Musel mít radost <3 Krásný fotky.

    GrünHauz
    Š.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme, kamarádce pořád posílám pochvaly, tak snad mi nezpychne :D. Měl i já, že se vše povedlo, jak jsem chtěla!

      Delete

Post a Comment

Popular Posts