WINE AND WELLNESS

Přijde mi, že se celý červenec nesel ve znamení vína, dobrého jídla a odpočinku. Asi v polovině července jsme s holkami vyrazily na takový krátký dámský dýchánek do Hustopečí. Do hotelu jsme dorazily kolem oběda, prošly si město a večer strávily s dobrým jídlem, wellnessem a vínem... co více si přát. Další den jsme pak navštívily levandulovou farmu, kterou jsem už několikrát okukovala na fotkách na Instagramu a pořád plánovala, kdy se i my na ni zajedeme podívat. Tak konečně...



Toto léto jsou mým nejoblíbenějším jídlem bezpochyby špagety Carbonara. 

Jako správný turista jsem musela ochutnat i levandulovou zmrzlinu. No, nebudu vám lhát, trošku zpočátku chutnala jako mýdlo. :)

A po litrech vína jsme si zpříjemnili večer Dobblem... Byť mi je skoro 30, tuhle hru miluju!


No a v závěru měsíce jsem na jižní Moravu vyrazila znovu, tentokrát v doprovodu manžela a našeho milovaného psíka.



Ubytovaní jsme byli v hotelu Volarik, který nás okouzlil už prvním pohled. Nachází se v samém centru Mikulova, takže ze například sauny vidíte na místní zámek. Celé místo působí prostě pohádkově a navíc je hotel dog friendly, což je pro nás vždycky jasná volba. 



Oslavili jsme tady také výročí svatby. ♥ 




A jedli, odpočívali, chodili na procházky... prostě si užívali společný čas.


Když už jsem zmínila nej jídlo, tak vám ukážu si letošní nemilovanější šaty. Jsou to tyhle lněné z Oysha.



Při cestě zpátky jsme se na skok zastavili ještě Brně. Tak nějak pořád nechápu ten jejich orloj a vlastně ani ty "davy" čekající na kuličku.

A protože k létu patří neodmyslitelně i zmrzlina. Zakončili jsme jí i celý náš výlet. 

Mějte se krásně, užívejte si léto a zase někdy pa. 






Comments

  1. Krásné fotky. Vypadá to, že jste si to všichni užili.

    ReplyDelete
  2. Hotel vypadá hezky a jídlo taky! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volarik jsem si hned zamilovala. Určitě se tam budu chtít ještě někdy vrátit. ♥

      Delete

Post a Comment

Popular Posts