NOT MONEY, BUT LAW OF ATTRACTION WILL MAKE YOU HAPPY!


"Přitahuješ to, čemu věnuješ svou pozornost."
"Vše, co se vám dějete tvoříte, ale nevíte o tom."
"Všechny naše sny se stanou skutečnosti, pokud se odvážíme za nimi jít."
"Život vám dává přesně to, co od něho očekáváte."


Pěkný večer. :) Dnes mám pro vás slíbený článek, a to na téma zákonu přitažlivosti - konečně! K zákonu přitažlivosti jsem se dostala úplně náhodou, a to přes knihu Jak si správně přát, která se ve zkratce věnuje tomu, jak máme správně formulovat svá přání, aby byla vyslyšena silou, která nás přesahuje. 


Z počátku jsem byla k tvrzením "způsob vašeho myšlení změní váš život" dost skeptická, ale pak jsem to pocítila na vlastní kůži...Mnoho lidí dnes přemýšlí způsobem, co nechtějí, co všechno špatného by mohlo vpadnout do jejich (mnohdy už tak "zdevastovaného") života. Často nevěří, že je tady vůbec nějaké šance, aby mohli být stejně šťastní, stejně úspěšní, stejně krásní, stejně bohatí, stejně ... jako Karel odvedle.!

A v tom je přesně ten problém! Lidé až moc přemýšlí o tom, co nemají, co nikdy nebudou mít, co neumí, čeho nedosáhnout, protože... A především také nevěří. Tím, že budete Karlovi závidět nové auto, vysokoškolský titul, nedosáhnete auta ani titulu a ani vás to neudělá dlouhodobě šťastnými. K dlouhodobému štěstí vás přivedou tři kroky, a to: 

1. Věřte!
2. Správně si přejte!
3. Přiveďte své přání do přítomného okamžiku!

Dokud neuvěříte tomu, že jen vy jste těmi, kteří jsou schopni ovlivnit svůj vlastní život, neposunete se dále. Jste to jen vy sami, kdo musí uvěřit, že existuje nějaká vyšší síla, která vás dovede k vytouženému štěstí, ať už tím štěstím míníme cokoli. Vedle toho musíme věřit v sami sebe. Musíme věřit, že jsme hodni toho, aby se nám v životě dařilo stejně jako Karlovi. Musíme věřit, že i my můžete dosáhnout a také dosáhneme toho, co si přejeme. I nám se splní vlastní přání. 

Za druhé... musíme se naučit si správně přát. Určitě se i vám vybaví v paměti okamžik, kdy jste se před těžkou zkouškou, ať už na střední nebo vysoké škole, modlili, že otázku číslo 10 si určitě nevytáhnete. A co se nestalo? Vytáhli jste s otázku číslo 10. Nebo nebudu se přejídat a hups, vyjedli jste celou spižírnu...Nebo se chystáte na váš první koncert a jediné, co vám honí v hlavě je "to nezvládnu" a co se nestane? Zapomeneme první sloku...

I já jsem tímto způsobem dlouho přemýšlela...a víte co, občas se mi i daná věc podařila, ale já z ní neměla vůbec radost. Byla jsem tak zahlcena obavami, že jsem nebyla schopna si užívat to, co se děje právě teď a co hůř, mnohdy jsem si svůj úspěch odůvodnila jako náhodu a vrátila se zpět do myšlenek, že příště se mi to určitě nepodaří. 

Začínáte vnímat v čem je vlastně problém? Až příliš mnoho času se zaobíráme tím, co nechceme, místo abychom se věnovali tomu, co opravdu chceme! Zapomeňte na formulaci typu "nevytáhnu si otázku číslo 10" a změňte ji na "vytáhnu si otázku číslo 3" a hlavně věřte - budou se dít zázraky. Hoďte negativní myšlení za hlavu a obklopte se pozitivními myšlenkami, protože jen ty vás posunou dopředu a jen ty vám přinesou opravdové štěstí. 

Jak si tedy přát? Odevzdejte veškerá svá přání pozitivnímu myšlení. Odevzdejte dokonce sami sebe. Dovolte sami sobě vnášet do života světlo a zahánět tmu. Možná se začátku se vám do vědomí budou prodírat jako první myšlenky negativní, ale dovolte jim zvítězit, nezapomeňte, že jste tak silní, jak si sami dovolíte. A že dokážete vše, co si přejte. 

A posledním krokem je zpřítomnění vašeho přání, které souvisí s bodem předcházejícím. Když už víte, že máte přemýšlet ve smyslu, co chci a ne, co nechci, pak stačí převést tato vaše přání do přítomnosti. To znamená, že formulace vaše přání nebude "přeji si mít novou kabelku Prada", ale "mám novou kabelku Prada". Klidně si tuhle vysněnou kabelku vystřihněte z časopisu a vložte do vaše deníčku, připíchněte na nástěnku nad vaším pracovním stole a pokaždé, když ji uvidíte si řekněte vaše přání, stačí v duchu. Nebo si pořiďte sešitek pro vaše přání, kde si sepíše, vše, co vám vybuduje život, jaký chcete žít. Stejně dobře vám poslouží u váš mobilní telefon, kde si vaše přání dáte jako tapetu, nebo si jej uložíte do alba fotografií. 

Někomu může připadat vše, co tady píšu "padlé na hlavu". Ale to je přesně ono...od dětství nás učí přemýšlet racionálně, hledat za vším, co se děje logické vysvětlení...Jsme vychovávání tak, abychom se "ukrývali" před vším, co tento náš racionální svět ohrožuje, abychom vše, co mu jakkoli odporuje považovali za nereálné, nepravdivé... To je přesně jeden z důvodu, proč nám něco jako věřit v zákon přitažlivosti přijde jako zvláštní, nevhodné, dětinské, prosti jiné...Ale víte ...za zkoušu nic nedáte a je jen na vás, co jste schopni udělat pro štěstí vás samých, jehož autorem nebude nikdy nikdo jiný než vaše já. Vy jste tím, kdo píše váš příběh, ne vaši rodiče, ne váš nejlepší přítel, ne váš zaměstnavatel...

I já sama se snažím podle výše uvedeného žít a dělám vše pro to, abych můj život byl dokonalý, aby vše bylo tak, jak má dle mého scénáře být. Nevím, jak jsem mohla bez zákonu přitažlivosti tak dlouho fungovat. Možná jsem si jeho principy uvědomovala už dříve, ale ne tak úplně jsem této neviditelné, ale o to důležitější síle věřila. Teď věřím, že ke mně opravdu přijde vše, co si vysním, vše v co věřím a vše u čeho vím, že mě učiní šťastnější. 

Třeba se vaše přání nesplní za pár dní, ale dorazí až po několika letech, ale i to má své opodstatnění, své zdůvodnění. Možná byste nebyli ještě připraveni nést všechna pro a proti, která jsou s vaším přáním spojena, možná byste si jej ani pořádně neužili...Ale nebojte, jednoho dne dorazí všechna a často v době, kdy to nejméně čekáte!

Pokud nechcete žít život plný obav, život tvořený ze chvil, kterých litujete, na které neradi vzpomínáte, tak s tím něco udělejte...hned teď! Stačí opravdu málo. Věřte, myslete pozitivně a teď a tady. Nenechte se odradit od vašich "blízkých", kteří vám říkají "to nezvládneš, protože je to moc složité", vy zvládnete vše, co chcete! Obklopujte se lidmi, kteří jsou naladěni na stejnou notu, lidmi, kteří vás pochválí i za malý krok vpřed, lidmi, kteří vám poděkují i za to, že jim popřejte pěkný den a ne těmi, kteří vás odrazují od vašeho vysněného života...dělají to mnohdy jen proto, že se bojí žít ten svůj...Díky zákonu přitažlivosti si umíte do života přitáhnout úspěšnou kariéru, skvělého partnera, vysněnou dovolenou, dobré zdraví a mnoho dalšího!

Dnešní knižní trh nabízí řadu publikací, které se věnují zákonu přitažlivosti, ať už jako hlavnímu tématu, či se o něm zmíní jen okrajově. Osobně doporučuji ale začít knihou, která jsem uvedla v úvodu článku. 


Věříte v zákon přitažlivosti?
Chtěli byste zveřejnit seznam knih, které jsem četla a které se této problematice věnují? 
Máte nějaké knihy k doporučení vy?

Comments

  1. Když jsem poprvé začala vnímat útržky informací o zákonu přitažlivost, měla jsem pocit, že to je nesmysl a vlastně doteď si nejsem jistá, jestli tomu tak úplně věřím.. Respektive věřím tomu, že c vysíláme do vesmíru, to se nám taky vrátí :) Což souvisí právě i s negativním myšlením, nebo větami typu: "hlavně ať si nevytáhnu otázku číslo 10". Asi teď úplně nevěřím tomu, že když si budu říkat, že mám kabelku Prada, tak si ji přitáhnu do svého života, ale věřím tomu, že pozitivní myšlení toho může změnit spoustu :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ono s tou kabelkou je to třeba brát trochu jako nadsázku, nicméně znám lidi, kteří si do života takto přitáhli partnera, auto nebo vysněný dům, tak proč by to taky nemohla být nová kabelka, že jo! :) Jinak život, který je ovlivněn pozitivním myšlením je znát a dokonce to vnímá o tvé okolí - vlastní zkušenost! :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts