SUNDAY AND PALACE

Ahojte. Dnes mám pro vás takový "through my day". :)



Ráno u nás probíhalo klasicky... až na to, že jsem asi po roce spala až do 9 hodin. Zázrak? No,  vděčím  za to i Patrikovi, protože kdyby ráno nešel vyvenčit Chewieho a pak v tichosti nehrál FIFU, asi by se mi to nepovedlo - haha. Na snídani jsem udělala oblíbený chleba s arašídovým máslem, banánem a skořicí. Je to jedna z mých nejoblíbenějších snídaní. A mám pro vás tip na nejlepší arašídové máslo, které jsem kdy jedla. Je od firmy GOODIE, chutná opravdu good a neobsahuje nic mimo arašídy. :)
----------
Hello. Here is today´s post - "through my day". :)
Our morning was the same like always, except I slept until 9 a.m. Miracle? No, it was because Patrik was walking our dog Chewie in the morning and he was playing FIFA very quietly - haha. I made  my favourite breakfast - a bread with peanut butter, banana and cinnamon. I have got one tip for you. The peanut butter by GOODIE is really good and it contains only peanuts.:)




Okolo desáté jsme vyrazili na výlet. Rozhodli jsme se navštívit zámek, který máme od nás asi 20 minut a navíc je v místě úžasná restaurace. Asi po hodinové procházce jsme to vzdali, protože dusno, které tady máme, je na padnutí. Vydali jsme se tedy na oběd, který byl takovou malou oslavou našeho výročí. Zítra už to bude 6 let, co mi zpříjemňuje Patrik život. ♥ Patrik si dal svíčkovou (údajně mu ji doma neudělám) a já rizoto se sušenými rajčaty - mňam!
----------
We went on a trip at 10 a.m. We visited a castle near our city. It is only 20 minutes by car and there is an excelent restaurant. We were walking, but it was really hot today so we gived up after one hour and went to the restaurant. We had lunch to celebrate our anniversary. It will be six years tomorrow. ♥ Patrik had sirloin (he always says: you never cook sirloin for me:)) and I had rissoto with dried tomatoes - it was delicious!













Odpoledne jsme se dívali na zápas Arsenalu a New Castelu. Podařilo se mi i uklidit, zapnout pračku i myčku. Žehlení odkládám. Nevím, jestli je to mnou, ale přijde mi to jako nejnudnější domácí práce! Schválně, jak to máte s žehlením vy? 
----------
We were watching a football match Arsenal vs New Castle. I cleaned up our flat, washed clothes and turned on the dishwasher. Postponing ironing. I don´t know, maybe problem is on my side, but I really hate ironing because it is the most boring housework. How you doing with iron? 



A taky jsem si četla. Je to jedna z věcí, kdy jsem sama se sebou a možná proto ji tolik miluju. Za prázdniny je to už moje pátá kniha! Jsem sice zatím jen na straně 53, ale i tak už vím, že Sapiens bude moje srdeční záležitost... 
----------
And I was reading too. It is one of the few things, when I am alone with me and it is maybe reason why I love it. It is my fifth book during holiday. I am on page 53, but I know that Sapiens will be my favourite book...



Zbytek dne už budeme asi jenom lenošit. Na večeři plánuji udělat těstovinový salát se sušenými rajčaty, olivami, brokolicí a bazalkovým pestem. Doufám, že si neděli také užíváte! Na začátku dalšího týdne se můžete těšit na článek, který se bude zabývat nějakým "závažnějším" tématem. Minule to bylo odpuštění. Pokud jste tento článek ještě nečetli najdete ho tady!
Mějte se krásně a nezapomeňte mě sledovat třeba na Instagramu! :)
----------
We will relax for the rest of the day. I´m going to make a pasta salad with tomatoes, olives, broccoli and basil pesto for dinner. I hope you are enjoying your Sunday too. You can look forward to a new article which will be similar like post about forgivness. If you haven´t read it, you can find the post here!
Have a nice day and follow me on Instagram! :) 

Comments

  1. Ten tvoj psík je nesmierne rozkošný :)

    ReplyDelete
  2. Paťasovi nevadí, že tu dáváš i jeho fotky? :D Můj drahý nechce mít fotku ani na fb. :-D
    A neděle ještě nekončila, že? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vůbec! Vždy se ho zeptám jestli je třeba s tou fotkou ok a je to. :D

      Delete

Post a Comment

Popular Posts