DREAMS COME TRUE - MY BUSINESS

 



Mnoho lidí sní o vlastním podnikání a přemýšlí, jaký by byl nejlepší způsob, jak realizovat své podnikatelské ambice. Pro jednoho nadšence z oblasti psaní a korektury textů se tento sen stal skutečností. A tak se to stalo... nedávno jsem založila agenturu na korektury textu s názvem "bezchyb.cz".

Bezchyb.cz je specializovaná agentura zaměřená na poskytování profesionálních korektur textů. Vzhledem k mému studiu a současné praxe mám docela dobré - ha... zkušenosti, co se textů týče a vždycky jsem toužila po vlastním podnikání, a tak jsem se rozhodla si splnit ještě před třicítkou svůj sen. Nabízí širokou škálu služeb, včetně korektur akademických textů, obchodních materiálů, webových stránek, knih, článků a dalších psaných materiálů.

Bezchyb.cz se také zaměřuje na individualizovaný přístup k klientům. Každý text je pečlivě přečten a analyzován s cílem odstranit jakékoli chyby, zlepšit jeho srozumitelnost a přesnost. Poskytujeme například i připomínky a návrhy na zlepšení stylu psaní, pokud je to žádoucí, či konzultace k textům, pokud komplexní korekturu nepotřebujete.

Co. říct závěrem? Jsem nadšená, že jsem se konečně k tomu odhodlala. Budu ráda za jakékoli sdílení na sociálních sítích, abychom texty co nejvíce lidí přivedli k dokonalosti. :)

Mějte se krásně a zase někdy.

Pac a pusu.

Instagram: @bezchyb.cz



Comments

Popular Posts