WHITE DRESS AND DENIM

Ahoj! Nevím, jak to máte vy, ale během léta jsou bílé šaty můj nejoblíbenější kousek. Mám tady pro vás proto pár fotek, kde jsem jedny z mých nejvíce oblíbených zkombinovala s džínovou bundičkou. A i když si letní kousky dost užívám, už se těším na podzim, na svetry, na čaj, na deku a svíčky. Prostě takové hygge! :)

Jaký je váš oblíbený letní kousek? 
----------
Hi! I don´t know how about you, but I really love white dress during summer. I have got a few photos here for you. I combined my favourite piece with denim jacket. I really enjoy summer clothes, but I can´t wait to fall, sweaters, cup of tea, blanktes and candles. It will be good hygge! :)

What is your favourite piece of summer clothes in your wardrobe?







Comments

  1. To je hezký outfit:) Takový romantický:)) Já mám dvoje bílé šaty, ale popravdě se je trochu bojím nosit :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc děkuji. Mám rada tuhle jednoduchost, možná proto jsou šaty můj nejoblíbenější kousek :). Já zase nemám odvahu třeba na nějaké extra barevné - oranžová, zelená, fialová ��.

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi také, je to klasika! Já zatím džínové ne!

      Delete
  3. Bílé šaty jsou moc krásné a hlavně jsou i top pro toto léto. :)

    Somethingbykate

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem se do bílých šat úplně zamilovala, a to ji přes to, že jsem čuně a cokoli, co jím, tak skončí na oblečení. :D

      Delete
  4. Moc hezké šaty. :)
    Já pokaždé, když jsem si brala bílé věci, tak jsem si je něčím polila a přitom u jiných věcích se mi to nestává. :D A teď už ani moc bílou nenosím, nevypadá na mě dobře.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji, jsou to jedny z mých nej! Já jsem v tomhle taky hrozná, takže když nemám jedeme balík si vždy jeden outfit navíc, kdyby náhodou :D...

      Delete

Post a Comment

Popular Posts