MY WORKOUT SCHEDULE

Ahojte, dneska se s vámi podělím o něco, co možná někteří z vás znáte...

Když začala karanténa a všechno to uzavírání z důvodu korony, nechtěla jsem tak úplně vypadnou ze zaběhnutého cvičícího režimu (v tu dobu jsem chodila poměrně často do posilovny a o víkendech vždy na tenis), rozhodla jsem se začít cvičit doma. 

Nejdříve jsem se jen tak plácala po zemi a dělala cviky, které mě napadaly, později jsem zkusila nějaká videa na YouTube, ale také to nebylo úplně ono, až... Na Instagramu už delší dobu sleduji Pamelu Reif a v minulosti jsem několikrát její cvičení vyzkoušela, ale protože bylo moc náročné, většinou jsem zvládla jen jedno 10 minutové video, nebo dokonce jej v polovině vypnula s tím, že nejsem prostě blázen. Nicméně karanténa vás přinutí k mnohému - haha. 

A tak se už cca dva měsíce snažím odcvičit její týdenní plány (ty také nejdete na jejím Instagramu). Některý týden volím medium verzi, která má 30 minut, jiné týdny fat burn verzi/45 minutovou, kdy místy opravdu umírám a kape ze mě jako bych vyšla ze sprchy. Ale stojí to za to! Tento týden jedu plán, který jsem vám nahrála níže, takže doporučuji vyzkoušet a hlavně vytrvat, protože...komu se nelení, tomu se zelení. :) 

Dokoupila jsem si i veškeré potřebné vybavení od podložky, přes odporovou gumu a kettlebell a prostě makám a co je důležitější, že mě to šíleně baví! Tak snad mi to vydrží už navždy (ha!). 

Úplně nejsem schopná říct, zda jsem něco zhubla, nebo kolik cm mi zmizelo v určitých částech těla, ale psychicky i fyzicky se cítím o dost lépe a to je to, proč bychom měli cvičit, ne s vidinou - 5 kg. 

Mějte se hezky a zase někdy příště. A klidně mi dejte vědět, zda i vy máte nějaké své oblíbené cvičení či celý program. ♥






Comments

Popular Posts