NEW SKIN CARE - YVES ROCHER





Ahojte. Dneska mám celkem zvláštní den, takže doufám, že se máte lépe než já. Už od rána mě provází taková (asi) depresivní nálada, na kterou nic nepomáhá - zkoušela jsem cvičení, kávu s dortíkem, procházku, čtení, Netflix... Nevím, čím to je, zda počasím, které je v posledních dnech fakt divné, a nebo úplňkem. Taky na vás tato fáze měsíce tak působí? 

I přes to všechno jsem si ale řekla, že se s vámi dnes podělím o novinky, které jsem si nedávno pořídila v mé pěstící kosmetice. Už více než rok jsem jako pleťovou kosmetiku preferovala produkty od firmy Garnier - určitě jste je viděli v některém z dřívějších článků. Poslední dobou mi ale přestaly vyhovovat, začaly mi hodně vysušovat a napínat pleť, což je u mé mastné pokožky opravdu takový malý zázrak. Hledala jsem tedy nějakou náhradu a asi nejvíce mě oslovily produkty od značky Yves Rocher... před nějakým časem jsem si poprvé od této firmy koupila peeling pro mastnou a smíšenou pleť, který mi vyhovuje tak na 105 % ... možná proto mám už asi jeho páté balení - haha. A protože jste mi tyto produkty (hlavně tedy čistící gel) doporučovali hodně i vy, rozhodla jsem se je vyzkoušet. Tahle modrá řada je sice pro pleť normální až smíšenou, tak uvidíme, jak mi bude vyhovovat. Nicméně mám z téhle řady už hydratační masku, která je fajn. Zvažovala jsem ještě na internetu dost profláknutý mycí gel od Soskin, tak třeba po něm sáhnu příště. 

Takže až je pořádně otestuji, dám vám vědět. :) A jaké jsou vaše oblíbené pleťové produkty? Používáte jen základní kosmetiku a jste v péči o pleť spíše minimalisté jako já? 



Comments

Popular Posts