SPRING ON-LINE SHOPPING

Jaro, kde jsi? Nevím, jak vy, ale já už se tak třikrát chystala na jarní úklid šatníku, ale vždy začalo sněžit, takže kabáty jsem si nechala ještě pěkně po ruce a stejně tak kotníkové boty! Každopádně už bych ven vyrazila nejraději v teniskách a jen v sáčku nebo džínové bundě a šatech, letos se mi to podařilo asi jen čtyřikrát. :)

I přes to, že je jarní slunečné počasí v nedohlednu, rozšířila jsem svůj šatník o nějaké nové kousky. 



Kostýmky...kousek, který mě v poslední době baví nejvíce. Pokud mě sledujete na Instagramu, tak jste možná zaznamenali, že už vlastním jeden kalhotový v béžové (jaké jiné - hihi) barvě. Když jsem ale narazila na tento v odstínu pale green, tak jsem mu nemohla odolat. Úplně jsem nevěděla, jak mi bude tato barva sedět a jak se v ní budu cítit, ale předčila má veškerá očekávání. A protože béžové není nikdy, přihodila jsem do košíku i jeden kraťasový! 




Šaty, můj must have kousek pro nadcházející období. A ano, bílý šatů nemám stále dost...



Basic barva, basic tričko, další kousek, bez kterého bych se neobešla. Bílé tričko miluju se světlými džínami a to béžové bude zase skvěle vypadat s bílými kalhotami.




Další must have. Ok, zelená není úplně moje oblíbená barva, ale tahle zelenkavá mě prostě něčím zaujala. Tak uvidíme...



Tuhle světle modrou jsem si zamilovala už předloni ♥ a navíc k tmavým vlasům vypadá úplně skvěle.


 

Moje láska k bílé barvě se projevuje nejen u šatů... Tahle saka od Pieces skvěle sedí a mají je v různých barvách! 




Béžové mokasíny jste už viděli v dřívějším postu a Conversky? Ty jsou snad nejvíce univerzální boty, jaké jsem kdy měla. 




Také jste už stihli nějaké jarní on-line nákupy? Nebo čekáte až se otevřou kamenné obchody? 




Comments

Popular Posts