TUESDAY DIARY

 Dneska mám pro vás pár fotek, které vystihují můj den. Nevím, jak to máte vy, ale během pandemie se jsou mé dny poměrně stereotypní a aktivity se mi v průběhu týdne moc nemění. 

Každé ráno začínám šálkem zeleného čaje, který občas vyměním za kávu s rostlinným mlékem. Snažím se také alespoň půl hodiny pracovat na sobě samotné. Zapálím si svíčku (v současné době je má oblíbená tahle od YC) a přečtu kousek knížek, sepíšu si vděčnosti, nebo si pustím nějaký motivační či seberozvojový podcast. V současné době mám rozečtenou knížku Malou knihu moudrosti, která je koncipována tak, že si máte každý den přečíst jednu moudrost a nechat ji, ať vás provází po celý den.  Také se stále ještě peru s Nastavením mysli, každopádně věřím, že tuhle tento týden dočtu.

Po téhle mojí půlhodince se většinou přesunu do koupelny, kde ze sebe udělám o trochu více člověka a vrhnu se na snídani. Dnes jsme sáhli po ověřené klasice - toustem s avokádem, uzeným lososem a sušenými rajčaty. Mňam!

P.S. Ubrousky s králíky jsou pozůstatek velikonoc!

A potom? Notebook, notebook, notebook, notebook. V tomhle je každý den stejný, ale přitom tolik jiný. Někdy mi x hodin zaberou on-line hodiny, jindy zase příprava či oprava testů a úkolů. Každopádně práce je v současné době něco, zda co jsem nejvíce vděčná. Mám ve svém okolí poměrně dost lidí, kteří to kvůli covidu nemají, co se týče zaměstnání, příliš jednoduché. 

Každé odpoledne je trošku jiné, ale nejraději jej vyplňuji cvičením, kterému se snažím věnovat pětkrát týdně. Už od minulého roku jsem věrná Pamele Reif, který si někdy ozvláštním pár kilometry na rotopedu. A ani si neumíte představit, jak se těším, až přijde opravdové! jaro a vytáhnu kolečkové brusle! 

Někdy si volný čas zpříjemním pečením například jako dneska. Včera jsem se zastavila na kafe u G., která mě k dnešnímu pečení tak trochu navedla. Smíchala jsem ingredience, které vidíte na obrázku plus přidala půl hrnku kokosového oleje a trochu rýžového mléka, aby bylo těsto více tekuté a přihodila zbytek vlašských ořechů a voila, výbornou a zdravou buchtu máte na světě. 






Často také projíždím různé e-shopy, stejně jako včera a dnes. Už jsem si dala ultimátům, že dokud si neprotřídím a neuklidím šatník, nic si neobjednám. Ale tyhle šaty s kabelkou jsem tam nechat nemohla. No, uznejte sami... Večer se často na něco díváme, nebo si čtu a nebo dodělávám pracovní resty. 

Večer nám často pomáhá zaplnit Netlfix. Taky miluju si dát vanu (koupelové bomby jsou moje láska), masku a prostě jen tak relaxovat. Fajn je si zpříjemnit večer něčím dobrým, například pizzou♥. Jak dny trávíte vy?






Comments

Popular Posts