AUTUMN CAPSULE WARDROBE

Kapsulový šatník je pojem, který se v poslední době velmi často objevuje v různých fashion časopisech, ale i v on-line světě. Trend minimalismu, ať už v kontextu šatníku či obecně lidského života, významně (v několika posledních letech) roste. Musím přiznat, že i já už u sebe nějakou dobu sleduji tendenci zbavovat se věcí, což ve mně vzbuzuje pocity euforie, pořizovat nové kousky s rozmyslem a také se zaměřením se na to, jak daný produkt vznikl, co obsahuje apod. Musím se přiznat, že takové třízení šatníku jsem zahrnula mezi své rutiny. Kousků mám ve skříni sice méně, ale plně kompatibilních a funkčních jako celek. Takže pokud se vám stává, že ráno stojíte před přetékající skříní a nemáte, co na sebe, je pro vás kapsulový šatník to pravé ořechové. :) 

Myslím, že s tímto pojmem se většina z nás již setkala, a proto jen velmi ve zkratce, o co se jedná...Kapsulový šatník je ten, na který se mohu spolehnout. Šatník, který mi vydrží roky, všechny kousky se dají navzájem kombinovat a nemusím neustále dokupovat nové. 

Vybrala jsem pro vás tedy několik kousků, které považuji za klíčové v takovémto podzimním šatníku. O O univerzálních kouscích jako jsou modré džíny, klasická trička v bílé a černé barvě, snad nemusí být ani řeč. 



Maxi šaty...ještě před rokem bych si klepala na čelo, kdybych si něco takové přidala do nákupního košíku. Nicméně v posledních měsících jsem si tenhle střih šatů natolik oblíbila, že další dvoje ke mně již míří. Můžete je zase kombinovat jak do elegance, např. s lodičkami a nebo ležérně, na denní nošení s teniskami a křivákem. Pro mě také must have kousek. 

 

Univerzální kotníkové kozačky, které se hodí, jak ke kalhotovým outfitům, tak i maxi šatům s podzimním vzorem. 


Šála je kousek, bez kterého si podzim a zimu neumím ani představit. Krásně ozvláštní váš outfit a hlavně vám bude krásně teplo. 


Bílou oversize košili snad není třeba ani komentovat. Vypadá nádherně například jen tak k džínům a nebo v kombinaci s pletenou vestou ♥. Vytvoříte s ní jak ležérní, tak elegantní outfity. Pro mě je to určitě nepostradatelný kousek v mém šatníku. 


Kabát ala paní Columbová. Přijde mi, že se s trenčkoty v posledních dvou letech roztrhl pytel. Kdo mě zná, tak ho asi nepřekvapí, že mým favoritem je provedení tohoto kabátu v béžové barvě. 


Sako, kousek, který vyžijete během jara, podzimu, ale třeba i v zimě (pokud jste vrstvící typ jako já - haha). Zkuste k basic tričku přihodit tenhle ten elegantní kousek, nazujte tenisky a hurá, smart casual outfit máte na světě.


Já a svetry, kapitola sama o sobě. Tak trochu razím heslo...svetrů není nikdy dost. No, kdo by tyhle hebké kamarády nemiloval. 


A jaké kousky jsou v tom ročním období klíčové pro vás?



Comments

  1. Díky. U "hebkých kamarádů" jsem si málem vzbudila dítě, jak jsem se smála. :-D
    Ponožky!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Velmi se omlouvám :D. Mi toto spojení asi v době psaní článku vtipné nepřišlo. Ale máš pravdu, že teď s odstupem, to může znamenat cokoli.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts