WOMAN´S DREAM ABOUT HAIR






Snem téměř každé ženy jsou krásné vlasy. Vlasy, které září už na dálku, které jsou zdravé a plné objemu. V dnešní době existuje spousta "vnějších" pomocníků, díky kterým lze takovýchto vlasů dosáhnout...teď mám na mysli především prodlužování vlasů různými metodami. Přiznám se, že i  já jsem si nějakou dobu hrála s možností nechat si vlasy prodloužit a hlavně zahustit, ale vždy při sepsání důvodů proč ano a proč ne, převážila slovíčka v sloupci s ne. A tak se vhodnou alternativou stalo pořízení si clip-in příčesků, které se stanou vaší součástí, jen když potřebujete. 

I přes to, že se často říká. že jsou vlasy záležitostí genetiky, snažím se je vyživovat různými způsoby. Jasně, že tím hlavním je kvalitní strava, která obsahuje všechny potřebné složky, ale cenným pomocníkem může být i vlasová kosmetika a doplňky stravy. Před nějakým časem a nějakou dobu jsem používala doplňky od jedné známé české společnosti, ale nepocítila jsem žádné výrazné změny. Vlasy mi sice (asi) rychleji rostly, ale jejich kvalita nebyla nijak valná. Po téhle zkušenosti jsem po žádných zázračných pilulkách nesáhla.

Nedávno na mě ale na Instagramu vykoukla novinky od Ladylab. Holky mám moc ráda a jak asi víte jsem občasný milovník sportu a měla jsem možnost vyzkoušet jejich produkty na cvičení, u kterých mě nejvíce oslovil spalovač, po kterém se potíte opravdu jako to čuně. Proto jsem chvilku četla recenze a hodnocení produktů a nakonec se rozhodla My hair objednat. Uvidíme, zda opravdu umí takové zázraky, jaké slibuje! Dám vám určitě vědět po 45 dnech, kdy bych měla dobrat první balení. 


Comments

Popular Posts