A FEW TIPS FOR SPRING FASHION

Nevím, jak vy, ale já se v poslední době už nemůžu dočkat jara a jarních outfitů... a kabátů? Těch mám  za tento podzim a zimu už tak nějak dost. A protože jsem poslední 10 dní ležela doma opět s covidem, měla jsem dostatek času projít své oblíbené e-shopy, kde se mi podařilo najít pár zajímavých a pro mě (mnohdy) i netypických kousků. 

A jak jste na tom vy? Také jste se už nechali zlákat jarními motivy a střihy?


Úplně vidím ten večer - dobrá večeře, divadelní komorní scéna a sklenička vychlazeného prosecca. Byť jsem typ, který se barvám často vyhýbá, tyhle šaty mě něčím oslovily. Nádherně k nim budou určitě vypadat zlaté doplňky.

Na tyhle šaty jsem se dívala už od loňského léta, tak jsem si je konečně pořídila. Trošku mě na nich děsila ta oranžová, kterou obecně nevyhledává, ale v kombinaci střihu a bílé barvy mi tak úplně nevadí. Uvidíme jestli se tyto šaty stanou mým oblíbeným jarní/letním kouskem.

K těmto šatům nemám úplně racionální zdůvodnění, ale když jsem je na e-shopu viděla, cítila jsem, že je potřebuji, čímž jsem porušila jedno ze svých "předsevzetí" nic nekupovat bez rozmyslu a na základě emocí - ach jo. :) 

Červená zelená - pro blázna jako stvořená. Nicméně tyhle šaty mě zaujaly na první pohled, a tak nějak tuším, že se stanou nejoblíbenějším kouskem letošního léta. Nicméně si je umím úplně živě představit například s koženkovou budou či trenčkotem. A hodí se...no, téměř všude - kina, letní kávu s kamarádkou, večeři s drahou polovičkou, či jen tak do města.


Jen... ach. Jaro mám prostě spojeno s květinovými vzory, které vypadají nejlépe na aromatických šatech.

Mimo šatů, které jsou v nadcházejícím období jeden z mých nejvíce oblíbených kousků, jsem pátrala i po nějakých jarních halenkách a košilích. Pokud sledujete fasihon profily na Instagramu, tak vám asi neuteklo, že tahle zelená je v současném období #musthave. Proto jsem i já sáhla po tomhle kousku. Lépe než k modrým džínám si ho jej umím představit například s bílými kalhotami. 

Basic kousek a přitom tak neotřelý. Na tuhle košili se těším asi nejvíce a sama jsem zvědavá, co s ní vymyslím. :) 

Jaro v Česku, mnohdy 15 stupňů! Myslím, že tento kousek ještě využili a po pořízení khaki bundičky jsem nějak podlehla i tomuto svetru.

Topu s vycpávkami jsem se v poslední době vyhýbala, tak nějak mi nefungoval s mým 158 cm. Na druhou stranu jsem ho vždy u cizích outfitů ocenila. Často to byl kousek, který dodal ten správný šmrnc, a tak jsem po něm konečně také sáhla. 

Sukně? Ty nenosím. Ok, pár jich mám, ale úplně v jiném stylu než je tato. Nicméně mi přijde, že se vzorem pepito se roztrhl pytel a proč nejít s davem, že? No, dám vám pak vědět, kolikrát jsem ji měla na sobě.
A to nejlepší nakonec. Ti z vás, kteří mě znáte, asi víte, že tenhle kousek je pro mě jako dělaný. Miluju saka, miluju béžovou, miluju bílou, miluju zlaté detaily. 


Comments

Popular Posts