OUR WEDDING VIDEO



Odkaz na video - tady

I přes to, že od svatby uplynulo už více jak půl roku představila jsem se dneska do telefonu starým příjmením, přitom jsem myslela, že tuhle etapu mám už za sebou. Navíc můj začátek roku skloňuje slovo svatba snad ve všech pádech. :) Jedna z mých družiček se mi hned na začátku roku pochválila zásnubním prstýnkem a s tou druhou si prohlížíme svatební šaty - její preference jsou jasné - jednoduché bílé! Divili byste se, jak je hledání takových šatů náročné, mnohém náročnější, než když přijdete do svatebního salónu  s představou "bílé, korzetové, bez krajky, princeznovské, velké". V kontextu toho všeho jsem se rozhodla, že vám sem postnu naše svatební video, které jste už, pokud mě sledujete na Instagramu, možná viděli. 

V rozepsaných článcích mám ještě Q&A tvořené z otázek, které se mi tak různě nastřádaly na sociálních sítích a nebo od lidí z mého okolí. Tak třeba brzy přijde čas, kdy tento článek dopíšu a konečně! zveřejním. 


Comments

  1. Krásné to máte a naáhderné jste to měli! <3 Jsem moc ráda, že jsem mohla být u toho... a že přebírám štafetu. :-D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts