BUSY AND MANY OBLIGATIONS

Doufám, že si užíváte poklidnou neděli. U nás je dneska vyložené podzimní počasí, takže jsem vytáhla svíčku Warm Cashmere, vlněné ponožky a zapnula topení. Nevím, jak vy, ale já se už hrozně moc těším na sandálky a šaty. Snad se brzy dočkáme. 

Upřímně mám nadpis tohoto článku předepsaný skoro měsíc, ale dostala jsem se k němu až dnes. Poslední dobou se toho na mě hrne poměrně hodně. I přes to mám někde v hloubi pocit, že se vám "musím" zase ozvat. A tak jsem tady.


A co mě vlastně tak zaměstnává?

* Maturují mi děti! Respektive 30 dětí. A to je práce víc než dost. 

* V souvislosti s tím jsem celý týden opravovala slohové práce, což dnešním dnem prohlašuji za zdolané!

* A aby toho vzdělání nebylo málo, odučila jsem v dubnu poslední přípravný kurz k přijímacím zkouškám, který trval od ledna. 

* Snažím se najít sama sebe. Od prodělání druhého covidu se tak nějak nemůžu vrátit sama k sobě. Cvičení mě ne úplně baví. Brokolice mi chutná méně a méně a seberozvojovou knížku jsem neviděla x dní. Upřímně mi už má stará verze chybí. 

* Vzdělávám se i nadále... Všude možně, ale nejvíce on-line. Tak snad někdy a někde ty proseděné hodiny na webinářích někdy efektivně využiji. 

* Vytahování klišťat Chewiemu, se kterými bojujeme každý rok. 

* Každodenní vysávání, ale tak aspoň si můžeme si být sto procentně jistí, že jaro je tady!

No a zbývající čas se snažím rozložit mezi rodinu, psíka a kamarády. Což se mi ne úplně daří. Doufám, že vy si jaro užíváte trošku více v klidu a pohodě. 

Každopádně jedna z hlavních novinek, která se v poslední době udála je, že jsem konečně poslala k tisku fotky ze svatby. Tak třeba rok od dne D, budeme mít hotové i album. :) 

A aby to nebyl jen článek s textem, hodím vám sem pár fotek z posledních dní.










Comments

  1. Těch 30 dětí mě celkem vyděsilo. Tak snad jsi to všechno zvládla. P. S. Ten váš pejsek jde prostě kouzelný.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zpočátku mě taky děsily, člověk si ale nakonec zvykne. :D

      Delete

Post a Comment

Popular Posts