ONE YEAR RECAP

A je to tady! Třicítka mi už oficiálně klepe na dveře. V době narozenin mám vždycky chuť tak nějak rekapitulovat uplynulý rok a jiné to nebylo ani letos. A co že jsem se o sobě vlastně dozvěděla?

01. Když si myslíš, že už nemůžeš, tak máš nabito ještě minimálně na 30 procent.
02. Nikdy neříkej nikdy. Nikdy!
03. Lidé se ze svých chyb nepoučí. 
04. Čím jsem starší, tím více býk jsem. 
05. S úsměvem jde všechno líp. 
06. I cesta je cíl.
07. Den strávený doma odpočinkem, je dobře strávený den. 
08. Je jedno, co si myslí ostatní. Důležité je, co si myslíš ty. 
09. Plánovat si den ušetří čas.
10. Nejlepším přítelem člověka je on sám. 

A na závěr malý tip! Budete-li někdy v restauraci Coloseum a budou-li mít v jídelním lístku rizoto z černé rýže s krevetami, určitě ho vyzkoušejte! 
Mějte se hezky. :)











Comments

  1. Souhlasím se všema číslama nejvíce asi se šestkou a osmičkou.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts