BEAUTIFUL TRIP TO PRAGUE

Doufám, že si užíváte pohodový, i když asi upršený středeční den. Já osobně jej mám celkem pracovní, protože už druhým týdnem probíhají u nás na škole maturity, které se ale blíží ke zdárnému konci... stejně jako měsíc květen. Přijde mi, že čím jsem starší, tím ten čas plyne rychleji a rychleji. Na červen a letní prázdniny mám v plánu hlavně třídit a organizovat. Poslední dobou mám pocit, že mě věci okolo tak nějak pohlcují, a proto mám v plánu vše protřídit a ponechat jen to, co opravdu potřebujeme. No...snad se mi to alespoň z 50 procent podaří :). A také zapracovat na denní rutině, kterou se mi nedaří v poslední dnech (měsících) úplně dodržovat.

O tom ale jindy. Dneska mám pro vás pár fotek z výletu, který jsme podnikli na začátku měsíce. Primárně jsme vyrazili na koncert One Republic, který byl prostě úžasný a za ty bolavé nohy určitě stál. A protože padl na úterý, tak jsme si v Praze udělali takový prodloužený víkendu plný kávy, dobrého jídla, procházek apod. Tuhle změnu prostředí a prostě celkový reset jsem už fakt potřebovala. Navíc Praha je místo, které opravdu miluju a ráda se do něho vždy vracím.

A co vy a Praha? Máte tohle město také mezi svými oblíbenci? 







Comments

  1. Praha je úžasná na výlet, ale žít bych tam asi nechtěla. Já jsem přece jen typ do menšího města. :-D
    One Republic jsou super! Akorát se mi pletou vždycky s immagine Dragons, nikdy nevím, kteří jsou kteří, ale to nevadí, protože ti jsou taky super. :-D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts