SUMMER DRESS

V rámci psychohygieny jsem na začátku týdne projela své oblíbené e-shopy, kde se mi podařilo ulovit pár nádherných šatů, které vám ukážu v dnešním článku. Šaty jsou kousek oblečení, na který se po podzimu a zimě těším nejvíce, možná i proto, že nemusím vymýšlet nějaký extra komplikovaný outfit. :) Skříň mám sice téměř plnou, ale v průběhu června mám v plánu oblečení pořádně! protřídit, a to co už opravdu nenosím, tak hodit na Vinted, popř. odvézt na charitu. Takže se pro několik nových kousků místo určitě najde... 

Během covidu jsem si taky tak nějak více oblíbila nakupování na e-shopech. Do kamenných prodejen se mi mnohdy nechce a když už, tak jsem příliš líná si kousek vyzkoušet... a pokud svou lenost překonám, tak už chybí v mé velikosti. 


Tyhle starorůžové šaty jsem si zamilovala na první pohled. Umím si je představit jak s teniskami, tak klidně i s elegantními lodičkami.


                        
V poslední době se mi modré kousky začínají v šatníku nějak hromadit. U těchto šatů mě na první pohled zaujalo zajímavé řešení ramínek.


   Tyhle šaty jsem si prostě zamilovala. V těchto barvách se cítím prostě nejvíce svá...Navíc si myslím, že budou opravdu velmi snadno kombinovatelné s doplňky a vhodné zase jak ke sportovní obuvi, tak k té společenské.


A jak to máte s nákupy vy? Máte radši, když si můžete kousek oblečení hned na místě vyzkoušet? A nebo upřednostňujete nakupování na internetu stejně jako já?





Comments

  1. Pěkné jsou, ale teda nakupování se snažím obecně omezit, pokud už to musí být, tak do obchodu! To mě většinou odradí a je klid. :-D Jednu dobu i vyhovoval Zoot, kdy jsem si online mohla projít nabídku s filtrem toho, co hledám, a pak přijet vyzkoušet do výdejny... To byl fajn koncept.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si také vždycky říkám, že už shodovat nebudu, ale pak mám prostě potřebu :D. Na druhou stranu mám povolání, kde se šaty prostě "udají" při různých příležitostech. A Zoot mám také ráda! Celkově mi přijde, že ty e-shopy prostě po koroně frčí, výměna či vrácení není takový problém jako dříve.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts