DIOR MAKE-UP

 


Za poslední dobu je tenhle make-up jeden z těch nejlepší objevů. Už nějaký ten rok jsem používala make-up od Esté Lauder DW, který mi i teď vyhovoval. Nicméně se na sociálních sítích strhla vlna pozitivních ohlasů na tento produkt od Dioru... a tak jsem po něm začala pokukovat i já. Nakonec jsem se rozhodla jej pořídit s tím, že když by mi náhodou nevyhovoval, můžu se vždycky vrátit k milovanému Esté. 

Světe div se, je úžasný, možná o píď úžasnější než právě ten, který jsem používala dříve. V Sephoře jsem poměrně dlouho vybírala odstín (mají jich opravdu hodně), který by mi co nejvíce seděl a nakonec vyhrál ten 1W. Nevím, jak si make-up sedne s jiným typem pleti, ale pro mastnou, místy suchou jej mohu doporučit. Navíc zamaskuje vše, co zamaskovat je třeba. A takovou třešničkou na dortu je, že vydrží opravdu celý den. Takže za mě má určitě 10 bodů z 10 a ráda si jej po vypotřebování pořídím znovu. 

Comments

Popular Posts