WEEKEND FULL OF FOOD





Tak jsme se konečně dočkaly a o víkendu vyrazily se sestrou do Olomouce. Plánů jsme měly spoustu, ale tím hlavním bylo odpočinout si a prostě vypnout. Navíc jsme vybraly hotel, který jsem už dříve navštívila s manželem, takže jsme přesně věděly do čeho jdeme. Nevím, jak to je v jiných povoláních, ale pro mě je červen vždycky nejvíce náročným měsícem, možná proto, že se já i studenti těšíme na prázdniny a odpočítáváme dny do jejich začátku. A proto mi tenhle trip hrál absolutně do karet.

A asi jak je z fotek patrné, trávily jsme většinu času u dobrého jídla a pití. Ubytovány jsme byly kousek od náměstí, takže všechny vyhlášené podniky jsme měly doslova na dosah ruky. Sobotní podvečer jsme si navíc, kromě dobrého vína, zpříjemnily také ve wellness centru, které bylo součástí hotelu... 

Nebudu vám lhát, na to, jak "domácí" člověk jsem, tenhle výlet bych si klidně o pár dní prodloužila a přiznám se, že nám tenhle "sesterský čas" prospěl! Tak snad zase brzy...

A co vy? Máte rádi wellness? Jak to máte s motivací v práci v průběhu roku?  




Comments

Popular Posts