LAST SUMMER SHOPPING

Protože je léto v plném proudu a já si snad po půl roce konečně pořádně protřídila a zorganizovala oblečení a doplňky, rozhodla jsem se obohatit svůj šatník o pár letních kousků... Dva z nich, konkrétně šaty, vám ukážu v samostatných článcích. Jedny vyvětrám hned zítra a druhé na svatbě kamarádky, která nás čeká v srpnu. Všechny kousky jsem koupila na e-shopech, které u mě prostě na plné čáře vyhrávají...byla jsem se sice podívat i v klasických obchodech, ale to on-line nakupování mě prostě během covid měsíců přesvědčilo, že si opravdu není třeba čekat 10 minut u kabinek a 15 minut u pokladny. :)



Jako první kousek tady mám tyhle dlouhé šaty. Miluju na nich snad vše - barvu, střih i to, jakým způsobem mají řešenou horní část. Původně jsem si šaty koupila na jednu z letních akcí, bohužel ale ještě před tím, než jsme se dozvěděli informaci o "doporučeném" dresscodu". Každopádně je to tak nádherný kousek, že ho určitě vytáhnu někdy jindy.



Modrá a bílá jsou v poslední době mé nejoblíbenější barvy. U těchto šatů mě navíc zaujal jejich střih, hlavně teda balónové rukávy, které mi připadají takové dívčí a romantické.



Když projíždím e-shopy většinou začínám od jiné barvy než bílé... každopádně u ní téměř vždy skončím. U těchto šatů mě navíc zaujalo zajímavé řešení ramínek. A která barva šatů převládá u vás?


Pro letošní léto je proutěná taška "must have", a tak i já jsem po nějaké sáhla. Původně jsem myslela, že si pořídím nějakou menší, nakonec jsem ale ráda za tuhle. Vleze se do ní spousta věcí a v kombinaci s tmavší hnědou vypadá podle mě skvěle. Ráda ji nosím k lněným basic šatům, ale hodí se určitě i k bílé košili... třeba v kombinaci s kraťásky.


Kdyby vás zajímalo, odkud dané kousky jsou, napište do komentářů. Mějte se krásně a užívejte si léta.  A já se snad zase brzy ozvu. :) 

Comments

Post a Comment

Popular Posts