PROJECT ME

Zdroj obrázků: Pinterest

Nevím, jestli je to lidmi, které na sociálních sleduji, nebo je to všeobecný boom, ale velmi často na mě vyskakují videa s hashtagy projectme, projectbehealthy, project50... U všech zmíněných jde o jedno, a to práci na sobě samém v různých oblastech. 

Nebudu vám lhát a už jsem vám o tom psala i v některém dřívějším článku... od únorového covidu (ano, už je to skoro půl roku) mám tak nějak problém dostat se zpátky do svých rutin. Ono se možná zdá, že to není až takový problém, ale co si budeme... necítím se mnohdy sama sebou, často jsem unavená, nemotivovaná a prostě jiná, což nejsou pocity, které bych důvěrně znala. To nejhorší na tom je, že jsem přestala věnovat čas věcem, které miluju a které mě dělaly šťastnou. No a primárně proto jsem se rozhodla, že i já zkusím taký svůj "project me". Nadefinovala jsem si tedy pár bodů, které se budu snažit plnit, dodržovat, následovat... následující tři týdny. 

Pro představu vám tady dávám pravidla, která jsem do svého "project me" zařadila já. Možná se vám bude zdát, že těch bodů je prostě hodně, i mně to takto zpočátku přišlo, nicméně většina bodů je pro mě tak nějak trochu automatická, takže na závěr "hlídám" jen pár pravidel.


1. Vstávat nejpozději v 7:00 (, což asi nebude úplně problém... vzhledem k tomu, že náš pes je ranní ptáče).

2. Spát 7-8 hodin.

3. Vytvořit si a dodržovat ranní rutinu.

4. Každý den se hýbat. Je jedno jestli doma skotačit s Pamelou, zvedat činky ve fitku nebo se jít projít s Chewiem. Vše se počítá.

5. Nachodit denně alespoň 10 000 kroků.

6. Každý den strávit na čerstvém vzduchu alespoň 30 minut.

6. Denně vypít alespoň 2 litry vody. Víno ani káva se tam bohužel nepočítá. Haha...

7. Přečíst každý den alespoň pár stránek knihy.

8. Jíst zdravě. 

9. Udržovat uklizený byt, protože čistý prostor = čistá mysl. :)

10. A reflektovat svoji cestu...


Mějte se hezky a dejte mi vědět, jak jste na tom s rituály, seberozvojem, pohybem a zdravým stravováním vy. :) 




Comments

  1. Hodně zdaru s těmi cíli. Já měla teď kolem narozenin takové bilanční období, ale žádné změny tohoto typu nechystám. :-D U mě takové věci přicházejí bez ohledu na termín. :-D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts