HOLIDAY DUMP

Protože se léto blíží velkou rychlostí ke svému konci, mám pro vás dnes takového malé ohlédnutí za uplynulými prázdninami v podobě "dumpu", který je v poslední době hodně oblíbeným formátem příspěvků na Instagramu. A musím se přiznat, že i já mám pro taková ohlédnutí slabost. Člověk si takhle zpětně uvědomí, co všechno zažil, co mu udělalo radost, s kým se setkal a kolik jídla snědl (haha). Mi osobně i tenhle "looking back" hezky ukotví a vrátí zpátky do reality.

Pokud mě sledujete na Instagramu, tak vám možná některé z fotek budou povědomé. Jiné jsem si šetřila jen tady na blog, takže pojďme na to. 

1. Sama sobě jsem si slíbila, že během léta přečtu alespoň dvě knihy, protože co si budeme, poslední dobou nemám na čtení úplně čas. Přitom je čtení jeden z mých nejvíce milovaných relaxů. A povedlo se... Během léta jsem se konečně prokousala knížkou Atomové návyky (nevím, jestli to máte stejně, ale odbornější literaturu čtu déle než tu neodbornou, snažím se totiž si z ní co nejvíce zapamatovat, popř. si v ní popsané kroky vyzkoušet hned v životě). Jako druhou jsem přečetla knížku, kterou vidíte na fotce - "Milý Edwarde", která je plná různorodých emocí. Věřím, že si ji zamilujete stejně jako já. 
2. Chewie, léto a jeho typická pozice, když je mu prostě šílené vedro. 
3. Cvičení, ke kterému se mi podařilo během prázdnin celkem vrátit...dokud mě nezničil zánět v dásni a antibiotika. Každopádně už jsem zase zpět a doufám, že se mi podaří držet tempo i během podzimu.
4. Klid, ticho... takhle nějak vypadají naše ranní procházky.


1. a 3. Když se ke konci srpna trochu ochladí, hned mě přepadá podzimní nálada a takhle nějak to dopadá - peču :). Dýňovou polévku si ale šetřím na opravdový podzim. 
2. Podzim ve vzduchu. Kdo se už taky těší?
4. Během léta jsem si také nechala dost výrazně zesvětlit vlasy a musím říct, že je miluju, a tak nějak už si neumí představit, že bych se zase vrátila k černé nebo tmavě hnědé. I když... kdo ví, prý na podzim a zimu mají tendenci všichni přecházet na tmavší odstíny. 


1. Pizzy jsem přes tyhle dva měsíce snědla více než dost a těstovin asi ještě více. O víně raději nemluvím... Divím se, že jsem nezačala z toho všeho jídla mluvit italsky!
2. Pořád pracuju na něčem, co doufám, že brzy uvidí světlo světa. Hodně všechno zkomplikoval předloňský a loňský covid. Tak uvidíme, co přinese tento podzim. #wishmeluck
3. V srpnu jsem také byli na svatbě...poprvé jako manželé a bylo to prostě kouzlené. Doma jsem si pak několikrát prohlížela naše svatební album a vzpomínala.
4. ...a všechno to nezdravé jídlo jsem se snažila občas vyvážit něčím zdravějším. Díky tomu jsem objevila svoje v současné době nejvíce oblíbené smoothie - banán, čokoládový protein, avokádo, borůvky a mandlové mléko! 


Comments

  1. Ještě, že obchody mají back to school téma, protože kdyby byly od půlky srpna všude dýně, tak by mě asi je*lo, pardon. :-D
    Doufám, že jsi nabrala do nového školního roku dost sil. Uvidíme, co přinese. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Back to school naštěstí za chvíli končí :D, takže dýně jsou asi hned na pořadu dne. Snad ano, já jsem hlavně zvědavá, zda nás čeká zase nějaká on-line výuku, nebo to ustojíme.

      Delete
  2. S tím podzimem to mám úplně stejně.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts