FALL AND WINTER WARDROBE ESSENTIALS

Dneska mám pro vás článek s pro mě základními kousky podzimně-zimního šatníku. Některé z kousků jsou nedílnou součástí mé skříně už třeba několik let, jiné do ní letos zavítaly poprvé. Dejte mi schválně vědět, zda také máte nějaké kousky, bez kterých si tohle roční období nedokážete představit. :) 
Všechno níže uvedené je pořízené na e-shopech, protože nakupování v kamenné prodejně mě nějak nebaví. Nejraději pak nakupuju na About You nebo Zalandu, kde máte spousty značek a také mnohdy spousty slev. Mimo tyto e-shopy se dívám co má ve své nabídce Zara, Mango nebo Reserved, které ale u nás fungují i jako kamenné prodejny. A z těch zahraničních mám pár fajn kousků z &otherstories, Asosu a teď i nově z Arketu. 



Kalhoty v základních barvách. Jsem přesně ten typ člověka, který během jara a léta na sebe vezme kalhoty minimálně a naopak během podzimu a zimy je skoro nesundá. Navíc jsou stejně jako jiné jednoduché kousky snadno kombinovatelné a vykouzlíte s nimi několik outfitů. Letos jsem si zase po dlouhé době oblíbila bílé kalhoty, na které jsem v posledních letech tak trošku zanevřela. No... sama jsem zvědavá, kolikrát je vyvětrám.




Kdo mě zná, tak ví, že svetry jsou jako moje druhá ruka. :) Miluju, miluju, miluju. Nejvíce ty huňaté, do kterých se celí zachumláte. Proužkovaný svetr byl hitem i loňského podzimu a zimy a jak to tak vypadá, bude jím i letos, proto jsem po jednom sáhla. 


Vesta... žádnou ve skříni zatím nemám. V outfitech, které občas prohlížím na Pinterestu se mi ale vždycky velmi líbí. Nevím ale, zda bych ji uměla "nosit", proto na mě čeká ještě v košíku. Jak to máte s těmito pletenými vestami vy?



Už před nějakou dobou jsem si zamilovala midi a maxi šaty během jarních a letních měsíců. Letos se tato moje obliba přesunula i na chladnější období, a tak jsem se rozhodla šatník obohatit těmito úpletovými šaty, které mi přijdou super jak s teniskami, tak třeba i s koníkovými kozačkami.


Bílá košile je absolutní must have v každém ročním období. Teď, během podzimu a zimy, se mi líbí například v kombinaci s pletenými vestami nebo jako podklad ke svetrům. 






Boty, boty, boty. Letos jsem se nějak těžko loučila se sandálky, nicméně bílé tenisky mě budou doprovázet dále, stejně tak mokasíny a baleríny, alespoň tedy do doby než napadne sníh, haha. :) Na jaře jsem asi po 4 letech vyhodila své milované černé kozačky, a tak nezbývalo nic jiného než se poohlédnout po jiných. Nakonec vyhrály tyhlety kožené...jezdecké (jak je nazývá manžel) ke kolenům. Líbí se mi jak v kombinaci s džínami, tak i s kratšími šaty nebo sukní. Těším se, až s nimi něco vymyslím. 
Do této kategorie jsem zařadila i jeden kousek na doma - papuče! Na tyhle jsem už koukala minulou zimu, letos jsem ale už neodolala. 



Kabáty. Miluju, přiznám se, že se musím dost krotit, abych je nekoupila v každé barvě. Vypadají totiž skvěle jak v kombinaci s elegantním stylem, tak s tím sportovním. 


Sukně jsou hodně mimo komfortní zónu, zvláště ty mini a také ty pouzdrové midi. Každopádně se mi zdají jako snadno kombinovatelný kousek, a tak jsem si řekla, proč ne? Co se týče té první, zamilovala jsem se do ní na první pohled, protože její barvy a motivy tak moc připomínají podzimní čas.





Stejně jako u zbytku oblečení, tak i u doplňků se snažím o základní kousky v neutrálních barvách, které jsou zkombinovatelné s různými outfity. Během jara jsem do své sbírky přidala také další kšiltovku, Těm jsem nikdy moc nefandila, ale musím se přiznat, že teď se mi jako doplněk moc líbí a přijde mi, že outfit tak nějak ozvláštní. Stejně jako jindy, tak i během podzimu a zimy volím spíše šperky ve zlatých barvách. 

Fotky jsou ilustrační.

Comments

Post a Comment

Popular Posts