POPULAR SKIN CARE PRODUCTS

Asi víte, že nejsem úplně ten typ, který rád testuje různé kosmetické produkty. Navíc co se týče hair care a také skin care, snažím se o minimalismus, protože se mi během několika let osvědčilo, že čím méně produktů na třeba právě pleť užívám, tím lépe a zdravěji vypadá. 

V poslední době se mi navíc pleť zhoršila. Přiznám se, že některé dny jsem si připadala jako by mi bylo znovu patnáct. Proto jsem se rozhodla sáhnout po pár věcech od značky The Ordinary., na kterou jsem už před nějakou dobou slyšela samou chválu.

Produkty, které vám ukážu níže používám asi sedmý den a musím říct, že se mi akné (pokud to teda je akné a ne nějaká alergie) hodně zlepšilo. Pleť obecně působí zdravěji a vyrovnaněji. Malou výhodu si tato sada získala také díky designu. Nevím jestli je to nějaká moje úchylka, nebo to máte také tak, ale produkty, které vypadají krásně, mi dělají větší radost, což o těchto od The Ordinary. lze určitě říci. :)




V rámci prvního kroku v mé skin care jsem si oblíbila tenhle čistící krém, který se ale teplem promění na olej, a ten  vmasírujete v rámci čištění do tváře. Produkt poté jen opláchnu vlažnou vodou. Produkt zanechává pleť opravdu krásně odlíčenou, a dokonce i hydratovanou. 
Čistící gel na k zakoupení tady.



Jako další aplikuji tohle sérum, které obsahuje zinek a další látky, které pozitivně působí na akné tak, že jej redukují a "léčí". Za mě také jasné most have.
Sérum najdete například tady.


A jako poslední krok tady mám tento hydratační krém. Používám jej ráno a večer a mé pleti opravdu vyhovuje. Je trochu více hutný, takže je potřeba jej pořádně rozetřít a popř. i nechat vstřebat do pokožky. U všech produktů mi navíc vyhovuje, že nemají nijak výraznou parfemaci.
Krém najdete tady.


Sadu všech tří produktů za fajn cenu nabízí třeba Douglas. Zakoupit ji můžete tady.


A jaké jsou vaše oblíbené produkty? Znáte značku The Ordinary.? A jaký typ jste vy - minimalistická skin care a nebo používáte spousty produktů? 

Fotografie vzaty z Douglas.


Comments

  1. Používala jsem to sérum a bylo super.

    ReplyDelete
  2. Je úplně boží, mi změnilo pleť tak o 70 %.

    ReplyDelete
  3. Tak tuhle skin care musím zkusit. Už od puberty mám problém s akné a různými pupínky.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts